onopvallend & kwalitatief

Haarwerk oplossingen

Haar is een belangrijk onderdeel van ons gezicht en bepaalt mede onze identiteit. Ongewenst haarverlies kan een onzeker gevoel met zich meebrengen. Met persoonlijk en vakkundig advies kunnen wij u helpen. Samen vinden wij een geschikte oplossing.

Mijn naam is Carrie Jongejans. Twintig jaar geleden ben ik begonnen met Jongejans Haarwerk. Sinds een aantal jaar run ik de kapsalon samen met mijn dochter Iris. In onze salon creëren wij de mooiste kapsels, gebruiken wij de nieuwste kleurtechnieken en maken wij haarwerk op maat. Mijn expertise en passie ligt voornamelijk bij haarwerk-oplossingen. Daarom heb ik mij gespecialiseerd in haarwerken voor chemotherapie, alopecia en hoofdhuid-problemen, zoals behandelingen voor eczeem, roos en psoriasis. Naast mijn kappersopleiding ben ik gecertificeerd in dermatologie voor haarstylisten. In onze salon werken wij met Scalp Therapie producten, welke zijn ontwikkeld voor het behandelen voor hoofdhuid- en haarproblemen.

Ik ontvang u graag in onze salon, waar uw privacy is gewaarborgd. Vaak is het fijn om iemand mee te nemen die met u meekijkt en meeluistert. Onze haarwerken voldoen aan de laatste trends en zijn gemaakt volgens de nieuwste technieken.

Zorgvuldig

“op maat gemaakt haarwerk geheel naar wens”

1. Maatwerk:

Een haarwerk op maat wordt speciaal voor u gemaakt. Maatwerk is bedoeld voor diegene die een gedeeltelijke haaraanvulling nodig hebben of een hoofdvorm hebben die afwijkt. Wij maken zorgvuldig een mal van uw hoofd en een passend ontwerp. Dit is een intensief proces waarbij alle details aan de orde komen. Wij kunnen op deze manier een perfect passend maatwerk voor u maken. Maatwerk is handwerk en vraagt meer tijd dan een confectie haarwerk.

2. Confectie haarwerk

Naast haarwerk op maat, zijn er verschillende mogelijkheden voor confectie haarwerken. Zo kunt u ook kiezen voor een haarwerk dat uit een kunstvezel bestaat. Dit is machinaal of handgeknoopt en bijna niet meer te onderscheiden van echt haar. Er zijn ook confectie haarwerken te krijgen die gemaakt zijn van echt haar. Voor beide type haarwerken geldt dat er een enorme keuze is in kleuren en modellen. Een confectie haarwerk is meestal binnen 48 uur leverbaar. Er zijn modellen op voorraad, maar ook deze haarmode verandert. Daarom bestellen we liever speciaal voor u, zodat het haarwerk zo veel mogelijk aan uw wensen voldoet.

3. Wat kunnen wij voor u betekenen?

Wanneer u een haarwerk nodig heeft, adviseren we om ruim van te voren een afspraak met ons te maken. Tijdens het intakegesprek, wat geheel vrijblijvend is, nemen wij de tijd om met u de mogelijkheden, uw wensen, uw gewoontes en de keuze voor een oplossing te bespreken.

4. Intakegesprek:

Tijdens het intakegesprek staan uw wensen, gevoel en verwachtingen centraal. Er wordt gekeken naar de gezichtsvorm, kleur van het eigen haar en de huid. Wij geven u alle informatie over de soorten haarwerken. welke bevestigingen er zijn en over de kosten en mogelijke vergoedingen. Samen maken wij de keuze wat betreft de stijl, de kleur, het model van het haarwerk. Daarna stellen wij een mooie collectie voor samen zodat u de mogelijkheid heeft om een goede keuze te maken. Het is namelijk belangrijk dat een haarwerk goed bij u past. Een intakegesprek is geheel vrijblijvend en kan gepland worden binnen een termijn van vijf dagen. Uiteraard bieden wij nazorg, indien u dat wenst. Bezoek aan ziekenhuizen of thuis is ook mogelijk.

5. Pas afspraak:

Na het intakegesprek, maken we een vervolgafspraak. Tijdens deze afspraak wordt het haarwerk bevestigd, geknipt en geven wij de finishing touch. U krijgt uitleg over de verzorging, hoe u het haarwerk wast, op en af zet en hoe u het in model kunt brengen.

6. Controle afspraak:

Na ongeveer twee weken kunt u langskomen om te kijken of er nog eventuele aanpassingen nodig zijn. Comfort bij het dragen van een haarwerk envertrouwen zijn belangrijk.

7. Levertijd:

Het leveren van een confectie haarwerk kan al binnen twee á drie werkdagen. Een maatwerk haarwerk duurt  gemiddeld zes tot twaalf weken. U wordt tijdig geïnformeerd over de duur van het proces. U heeft zes maanden garantie op eventuele fabricagefouten.

8. Reserveren:

U kunt een haarwerk reserveren voor een periode van minimaal drie en maximaal zes weken.

9. Vergoeding:

Uw verzekeraar vergoedt een deel van het bedrag. Vraag ons naar het actuele bedrag. Wanneer u aanvullend verzekerd bent, is de vergoeding hoger. Wij kunnen dit voor u uitzoeken. Vergeet daarom niet uw verzekeringspasje mee te nemen. Wij hebben contracten bij alle zorgverzekeraars en regelen de declaratie voor u. Op Independer.nl kun je zien welke zorgverzekeraar de hoogste vergoedingen geeft. Ook de website Overstappen.nl kan meer informatie geven.

10. Keurmerk:

De ANKO Haarwerkspecialist is een keurmerkvoerder en voldoet aan alle eisen van het ANKO  reglement. De ANKO Haarwerkspecialist wordt jaarlijks getoetst door de Raad van Accreditatie. Alleen een erkend haarwerker mag het beeldmerk van de ANKO gebruiken in bedrijfsruimten, briefpapier, websites e.d. Het logo van de ANKO Haarwerkspecialist biedt de consument de garantie dat de diensten en haarwerken voldoen aan de eisen die zijn opgesteld door onze branchevereniging en erkend worden door zorgverzekeraars die belang hechten aan kwaliteit, professionaliteit, duurzaamheid en transparantie voor haarwerken in het algemeen. De eisen waaraan de leden van de ANKO moeten voldoen zijn openbaar toegankelijk via de website: www.anko.nl.

11. Klachtenregeling:

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, luidt het spreekwoord. Voor u als klant heel vervelend en  daarom is het belangrijk dat er serieus met uw klacht wordt omgegaan. De ANKO stelt als eis dat elke klacht in alle redelijkheid moet worden opgelost. Wanneer dit onverhoopt niet mocht lukken kunt u de klacht voorleggen aan de geschillencommissie van de ANKO. De geschillencommissie is erkend door de overheid, waardoor een objectieve en betrouwbare procedure gewaarborgd is. Kijk voor meer informatie op: degeschillencommissie.nl.

12. Keurmerk:

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, luidt het spreekwoord. Voor u als klant heel vervelend en daarom is het belangrijk dat er serieus met uw klacht wordt omgegaan. De ANKO stelt als eis dat elke klacht in alle redelijkheid moet worden opgelost. Wanneer dit onverhoopt niet mocht lukken kunt u de klacht voorleggen aan de geschillencommissie van de ANKO. De geschillencommissie is erkend door de overheid, waardoor een objectieve en betrouwbare procedure gewaarborgd is. Kijk voor meer informatie op: degeschillencommissie.nl.